Řazeno od nejnovějšího
Mnoho studentů nemá v oblibě hodiny matematiky, obávají se jich, nebo jim připadají nudné. Tento fakt však mohou učitelé napravit pomocí několika jednoduchých strategií. Studenti, kteří mají matematiku rádi, mají lepší výsledky ve standardizovaných testech. Proto je důležité, aby učitelé učinili všechno pro to, aby pro studenty učinili výuku zábavnější....
vícePedagogické profese jsou v členských státech regulovaným povoláním, to znamená, že jsou pro jejich výkon právními předpisy členského státu EU stanoveny určité požadavky, bez jejichž splnění nelze dané povolání vykonávat....
víceServer ucimse.cz vám přináší přehled dokumentů, o které se opírá systém dalšího vzdělávání dospělých v ČR. Původní verzi dokumentu publikovalo MŠMT. Článek je rozšířen o dokumenty o řízení lidských zdrojů, které publikovala Rada vlády pro rozvoj lidských zdrojů ....
víceKvalita vzdělávacího kurzu je přímo závislá na metodě, kterou lektor k výuce využívá. Mezi jednotlivými metodami existují výrazné rozdíly. Záleží především na tom, jaký má účastník vliv na předávaný obsah a jakým způsobem rozhoduje o samotném procesu učení. Současní účastníci se nespokojí se suchými přednáškami, žádají více interaktivity a osobního přístupu. Mnohé moderní vzdělávací metody jim možnost nabyté poznatky vyzkoušet si vlastní znalosti v praxi plní téměř doslova....
vícePožadujete od svých dodavatelů vzdělávacích produktů akreditace MŠMT? Měli byste. Zejména proto, že tyto akreditace jsou jedním z mála vyjádření kvality vzdělávacího produktu v České republice. Ministerstvo prověřuje osnovy jím akreditovaných programů, zkoumá způsobilost lektorů, posuzuje materiální vybavenost vzdělavatele. I to je krok správným směrem, neboť kromě programů ISO a QFOR žádná jiná certifikační autorita na poli vzdělávání nefunguje a sami vzdělavatelé považují neregulovanost trhu vzdělávání dospělých za problém....
více