Invia: Kam se Češi letos chystají na dovolenou?
redakce - 21. 06. 2016
Zájem o nákup dovolené na Kanárských ostrovech přes cestovní agenturu Invia se oproti loňskému roku zdvojnásobil. V případě zájezdů do Bulharska či Španělska dosáhl meziroční nárůst poptávky více než 60%. Invia si tak udržuje kontinuální růst klientské základny, letos zajistila dovolenou již více než 133 tisícům zákazníků, což je o 7 500 klientů více než v loni. Vrchol sezóny má při tom stále před sebou. Aby obsloužila své klienty, agentura přijímá stovky nových zaměstnanců.
Cestovní agentura Invia registruje před startem hlavní turistické sezóny nárůst v počtu objednaných dovolených. Letos však očekává výrazné navýšení poptávky přímo v letních měsících.
„Češi letos s nákupem letních pobytů vyčkávají. I přes tento trend se nám již za první měsíce letošního roku podařilo zvýšit prodeje pobytů. Dá se tedy očekávat, že hlavní sezóna přinese ještě markantnější nárůst v počtu klientů,“ sdělil Michal Tůma, marketingový ředitel cestovní agentury Invia, která je největším on-line prodejcem zájezdů na českém trhu.
Proti loňsku došlo k významné proměně poptávky po jednotlivých destinacích. Například v případě prodeje dovolených na Kanárské ostrovy došlo o meziroční nárůst o 90 %. U pobytů na Mauritius se poptávka zvýšila o 79 % a v případě Madeiry o 64%. Výrazný nárůst zájmu je možné registrovat i u pobytů do Španělska nebo Bulharska, které se letos zařadily do pětice nejoblíbenějších zemí. Na špici žebříčku popularity se umístilo Řecko (18 %), Itálie (14 %) a Chorvatsko (14 %).
Cestovní agentura Invia zahájila intenzivní nábor pracovníků, kteří kvalifikovaně podpoří prodej zájezdů v letním období. Jedná se o stovky nových pozic. Společnost tradičně obsazuje místa na svých pracovištích v Praze, Brně i Ostravě.
„Na letní sezónu, která je pro nás z hlediska prodeje dovolených klíčová, se intenzivně připravujeme. Posilujeme zejména personální zázemí, abychom byli schopni zajistit našim klientům maximální kvalitu služeb,“ informoval Michal Tůma z cestovní agentury Invia. „Kromě největší nabídky zájezdů a garance nejnižší ceny poskytujeme zákazníkům i poradenství a další servis, “ vysvětlil Tůma.
Invia zajišťuje i pojištění Faktor 100, které je součástí každého zájezdu. Chrání klienty před negativními důsledky úpadku cestovní kanceláře. Díky této garanci totiž zákazníci dostanou poukaz na nákup nového pobytu a odjedou na své dovolené v naplánovaných termínech. Tato služba navíc zákazníky ušetří od náročné a zdlouhavé agendy, která je s krachem cestovní kanceláře běžně spojená.